10 braiga låtar (: just ikväll (:

Nedan är tio bra låtar för tillfället :P inte i ordning då :P och kanske inte alla som platsar på top- 10 . Men dom är nice iaf ^^ ;)



Here we go ;

1. R. Kelly - touchin (ft. Nivea)  - Hur fin är inte den då?  :)

2. Shorty - ögonsten  - Får mig att tänka på gulliga bebi-Sara :) <3

3. Shania - All I want for christmas - Is you ...  x-mas feeling FTW

4. Kobojsarna - Sång om ingentig - Endast föratt den är så värdelös och egnetligen inte alls passar min tillvaro för tillället :P

5. B.A.R - Synd att du ör så sööt^^ - Ohh, mysiiig ^^ "Men jag kan vara nöjd och sluta se allt så svart, och jag kan glädjas åt det lilla & komma ingenvart"  tra la la
 
6. Shania - from this moment on - För att den låten är så fiin<3 Och att jag ska ha den på mitt brölopp :)

7. B.Y.Z - Moorebruden - Den é niice :)  HAHA "Du vill känna hud mot hud, du var min brud, vi kan ha sex hela natten & sengår jag ut, och går hem...." HAHA <3 kärlek

8. Veronica maggio - Havanna mamma
- oooh, bra bra  bra är bara förnamnet ;)

9. Destinys - story of beuty - bara så hemsk att man vill grina :( men fiin ändå <3

10. Daloz & Fonky Fresh - Jag älskar dig - ååh, deja vu upplevelsee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback