vad jag vill göra:

Ja, vad jag ska göra nu, eller vad det är jag HAR att göra är:

1. koka mig en kopp te ( bra för min förkylning) :)
2. Duscha (naah jämt så jobbigt) :P
3. plocka ihop på mitt rum
4. bädda min säng, haha så den är liggbar :P
5. packa ihop för imorrn
6. SOVA TIDIG SOM FAN - just eftersom jag inte sov nå myckat inatt ;S vaknade jättemånga gånger, typ nån gång i timmen från klockan 4 till 10 buhu :(
Inte kunde jag lägg mig och gosa in mig i älsk heller, för:
  - nummer ett: han ska opereras på tisdag och får ABSOLUT INTE BLI FÖRKYLD
  - nummer två: jag skulle inte kunnat  andas och jag skulle ha snorat ner hela sängen (fan vad jag uttrycker mig sexigt)  ;)
haha aja, BAD night  :( Fast kvällen innan jag somna kan man ju inte klaga på ;) :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback