Utan internet igår kväll :/

Jao, internet funkade inte igår kväll, och alla hade gått och lagt sig,
så ingen hade tid att hjälpa mig :( buhu.
Aja, Jag kikade på tv, sen fixade jag lite på mitt rum, spikade om några tavlor och så  :) Sen satte jag upp min sänglampa där den ska sitta :P hehe
Samtidigt som det så lyssnade jag på julmusiik :) mysigt ^^

Efter det blev jag i sån julstämning att jag blev i desperat behov av julmuust :D
Så David fick ta sig till affären :D wiie jag blev glad. :D

Klockan nio kikade jag OC, DET ÄR BÄTTRE ÄN EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
nästa vecka :D jaa jag säger då det :D


everomore - it's too late

Idag kommer min gullis hem också =) Pratade lite med han igår kväll, men det varså dålig mottagning
Så man hörde knappt varandra, men han ska ringa mig idag så fort han är hemma :)
Inte för att jag tror vi kan träffas nådå :( men ändå :)
Vet inte om jag har feber idag, inte lika mkt som igår iaf känns det som just nu, men har inte tagit nån temp. Så vet ju inte :/
Aja, nu ska jag ta en alvedon iaf, för huvudet värker.

pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback