usch & fy :(

Jaa så tog jag mig till skolan, SÅ VAR DET INGEN SKRIVNING!

Vår lärare satt & fika frallor med andra lärare inne i nåt klassrum ;S
Jag & Nebiu smög runt där i korriderna på Vasa och letade.
först hade vi förståss väntat utanför aulan till kvart ö v e r tre, innan vi öppnade dörren och insåg att det var KÖRSÅNG där innne S:
Naaah, så då var v tvugna att leta efter Denise, som då befann sig på lärarfika, omöjlig att få kontakt med
:S Aja, blir väll till att göra essän nästa vecka då..
men åååhrå :(
schysst att glömma bort oss liksåm :S

Aja, jag märker iallafall det att jag ä r sjuk :( Så jekla ansträngande :S
När jag sitter hemma, typ vid datan eller ligger och kikar tv så känner jag mig ganska pigg,
liksom i stil med "vad gör jag hemma?"
Men jag märker det, att så fort jag reser mig och är upp en längre stund så får jag spränghuvudvärk och massa yrsel, jätte läskigt .
Hade 38 i temp idagpå förmidagen, ändå frös jag.
Ja ja, jag säger då det . Borde faktiskt gå till skolan imorrn, jag missar så mkt :(

Så provade jag och ringa fredde, för han hade ringt mig på förmiddagen,, men så svarade han inte , sen nu så är hans telefon avstängd :( Bara den inte ladat ur :/



puss lateeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback