tjuhu

Bläääh, nu har jag blivit dunderförkyld också ;( Naaaaaaaah
Det orkar man faktiskt inte med, men fan, det är ju bara två veckor i skolan nu, sen kan jag ju var sjuk hela lovet om jag vill...
 :P
Not.
Aja, Igår var vi ju ut och åt med farmor. Jag & familjen :) Det var mys^^
Så efter det åkte jag hem till Fredde, så kollade vi film & myste med popcorn ;)

Idag så vakna jag astidigt, fast var jäte trött, för jag är så jäklans förkyld, fattar inte :S Började typ igår kväll, kom helt plötsligt :P Aja som sagt, håll ut!
Skulle ha förljt mamma på julmarknad i Gysinge, men sa nej för fredde & jag ahde nyss klivit upp då.. Sen hade jag kunnat följt med bäjb & hans familj på jumarknad med, i Högbo. Fats. FÖRKYLNINGEN ;SNaaah
Hata hata hata.
Så jag är hemma nu, har kikat tre avsnitt topmodel.  :)

Atschooo & adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback