Tisdag iaf.

Jaa, Fast jag är mycket less så kan jag väll iaf skriva som en normal person tänkte jag (:

Sitter här hemma och lyssnar på moorebruden - byz (:
Ska äta snaart ^^ så fort min pizza värmts i micron ;) hihi  Luuuve <3
Aja, Efter skolan ska jag va med fredde,  :)
Imorrn åker han bort, onsd-tors, så ser honom nästa gång på fredag :(
Men aja,
Undra om det blir partie i helgen .
 Ja ja ja <3
men neej..
ööööörgh ;S

jag har engelska 14.30-15.40 fast jag vette fan om jag kommer orka hålla mig vaken ;S
aja, sen ringde mamma nyss, sa att jag tydligen var tvungen att dra en ända på stan efter skolan och köpa nån jäkla julklapp ;S  OCH DET ORKAR MAN JU VERKLIGEN ? (not)
naah, jag som ska va med älsk efter skolan :(
han kanske vill följa med :)
Aja, fort går det väll iaf :)
Det är ju tur.
Anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback