Okej RASTLÖS

Jaa, jag är så jäkla rastlös.
Let's get retarded, yeaah

Fredde kasnke ska ut imorrn :( JAG SOM VILL HA HAN HÄR HEMMA MYSANDES MED MIIIG :(
men som han skrev "Vi gör upp det där imorrn Bääjb ;D " haha Nu låter jag som värsta tjat-flickvännen. men haha läängtat efter han ju :P Men klart han får festa om han vill :P
Bara han sover här sen så ;)

Aja;
Nu när bääjb loggat ut från msn, och ingen annan kul är inne :( finns det inte så mkt att göra :( MIEEH
Eller jo, iofs, det finns massor.  Men daa vet inte vart jag ska börja :P
Skulle behöva sortera lite musik & bilder på datan .
Fixa nya spellistor.

Fast helst av allt vill jag nog krypa ner i min sköna säng och kika på Moulan Rouge. <3
Hur fiin är inte den då? ähhlit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback