nu får jag ta och skärpa till mig.

Javisst, inte mycket skrivande här inte..
nej nej.

Kan iaf uppdatera lite :)

 lördag, skulle det blivit party, men nejdå :P
Kom hem frå kusinerna runt 8,  då segade Kärlin ur :P Så det blidde inge partajande för oss.
Men jag åkte hem til lfredde, som var hos sin farmor&farfar istället ^^; Så kolla vi på Die Hard och myste ^^
Kom hem sen, var helt slut, somna sönder.

Sov typ hela söndan, känns det som..  Men han med att klä min graan :D  haha den blev niice ;)
Sen så knodd ajag sönder mig i fysiken med :D
Inte för att jag mådde bättre av det, men men .. :P

Igår  var det måndag, allmänt seg dag.  Fysik-nationella var bara skrämmande.
Sen var man ledig i flera timmar, fram tills  halv tre typ, då fick vi tillbaka mattenationella :) haha jo men det gick bra.
euhm, efterskolan?
Åkte jag hem, fixa lite grejjer på datan. Sen gick jag hem till bäjb :) hihi.
Så mysigt hade vi <3  ;)
Kom hem relativt tidigt, var trött som ett aas föll ihop i min lovely säng.
Fast hann med att koka varm oboy :D Hihi bara för att jag var värd det ;)

Imorse så börja jag inte förräns 13.20 med betygsinformation matte . Innan det rännde jag först ruunt på stan, sen gick jag hem till mormor :). Vi har alltid mycket trevligt :)
jaao,.. slutade runt halv tre.
Gick lite mer på stan, skulle prova en klänning som jag skulle få att ha på julafton :) en röd lite 50-tal ;)
den satt bra, så la undan den, kila upp på mormors jobb. :D
Så gick vi och köpte klänningen sen :)
hihi . Aa Och efter det åt vi glass & drack fanta  (:
olala (:

Åkte hem . kolla på tv, skrev lite uppgifter, som inte blev klara, för att dom har gjort om hemsidan, så det går inte skit-bra att följa anvisningarna direkt :P AJA. men jag får leva vidare för det.
han inte förbi fredde idag.. . :(
Men pratat med han mkt iaf :) alltid något..

Är helt störd på att mina hörlurar till mp3n glapapr ;S Får nå jäkla psyk på dom :S
Men ingen ide att köpa nya nu iallafall så...

Pratat lite med kristina med :) Hoppas att jag kan komma till henne på nyår som förra året :D
Hon skicka en bild från det :) Fick lite flashbacks.
Längtar verkligen  efter henne :)
haha oslagbart.
Speciellt min hjärnskakning. HAHAHHA jag döör. och min uppsvällda näsa och sönderslagna underläpp HAHA jag såg ut som en uggla dagen efter.


Aja, nu blev det här inlägget skit lång ti stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback