Juste, bussfan :(

måste berätta;
idag när jag var allmänt depp, sjuk och aptrött,
hade blivit tvingad att springa och köpa en present som mamma ska ge bort på stan (vem orkar)
aja, iaf, jag skulle hoppa på bussen som gick 20 över 4, för jag skulle hem till fredde, och bussen till han går bara en gång i timmen om man inte vill åka 2:an och gå nån kilometer ;S

Aja, det orkade jag ju förståss inte, så väntade in att tian skulle komma in, spenderade väntetiden inne på Åhlens, sen fick jag lite brådis till bussen. Såg att TIAN stog inne och hoppade på den (trodde jag ja)
Satte mig på bussen;
full av drägg till människor, luktade äckligt och var varmt som fan, dessutom fick jag stå upp.
Bussen åkte  den vanliga vägen (eftersom att jag alltid åker där... med TVÅAN!!)
Det var inte förräns babe ringde mig och fråga vart jag var, som jag upptäckte att jag var vid SJUKHUSET, och tian TAR  INTE VÄGEN FÖRBI SJUKHUSET. ;(

Allså, så satt jag på tvåan, hade inte lagt märkde till det tydligen ;S Me jag är fortfarande övertygad om att det stod 10 sätra på bussen jag hoppade på.

Ajja, blev iaf typ 5-6 minuters längre bussfärd och en gångmars i kyla och spöregn  hur långt som helst innan jag kom fram, det gjorde mig inte alls på bätte humör kan jag lova ^^ höll på att börja grina när jag upptäckte att jag satt på fel buss ;S
vem orkar sånt en tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback