Julmust & tröök ;(

Sitter här och dricker lite på miin julmust <3  :D
Börjar bli redigt trött på att bara vara hemma nu :(
Blir hemma imorrn med, för då ska vi simma på iidrotten, och det är min enda lektion, tror inte att simma är det bästa jag kan göra nu.. Så jag blir hemma :/

Idag på eftermiddagen kom Fredde förbi ^^, Han kom direkt från buschen (: packning & allt haha :D
Så sööt han är , pussade på han massor (: Fast det kanske jag egentligen inte borde gjort :P naaw tänk om han blir sjuk nu stackarn :P
Aja, det var mysiigt att ha han hemma iaf :)
Sen blev jag medbjuden på hockeyn meeed, men buhu jag orkar inte, allså inte så att jag inte vill/orkar utan att jag är trött/sjuk/inte orkar, lite less blev jag då :'(
Men men, det får bli nästa gång ^^, (AA)

Imorrn är det fredag, glada tider, friskare (?) tider :)

puss

Kommentarer
Postat av: Augustsophia

Nice site, cool background. toni.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback