Ja ja, det var länge sen jag skrev

Vecka haar gått ganska så fort, orkar itne skriva så mkt...
Men har vart med älsko en massa <3
Igår var det fredag, åkte hem till bäjb efter skolan, kika tv bara :) Sen vi 5 åkte jag hem, åt maat ^^
Sen träffa jag Sara på stan strax efter kl 6.
Vi gick först till hennes mormor, sen hem till henne. :)
Så kom Ida så kika vi på film & tjockade chips, dipp och choklad <´3<3
Hehe fast jag var så jäklans trött, höll på att somna :P
Åkte halv 12 bussen till stan, och tio i 12 bussen hem till mig :)
Kom hem, somna på en gång.

Sov till halv 12 imorse, är ensam hemma, för mamma mfl. är och åker båt & äter julbord hihi, fast jag ville  itne följa med :P
Aja, ska åka till pappa klockan halv ett. Räkna lite fysik ;S Sen kl 4 ska vi hem till mina kusiner, för min farbror fyller år :D

hihi, & ikväll ska jag vara med  Kärlin, blir nog lite party :)

Aja, orkar inte skriva..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback