Igår + idag :)

Okej, ska försöka sumemra det här ltie snabbt :) ^^

Igår så åkte jag ju till mormor&morfar vid 12-tiden, åt lunch där ^^, Myys ^^
Senså åkte mormor&jag en sväng till Valbo så köpte jag lite nya undies ;)
Fast vi var inte kvar så länge eftersom jag fortfarande inte var nå pigg :P Aja, när vi kom tillbaka till mormor&morfar så fick jag massage, FÖR JAG HAR SÅ JÄKLA ONT I AXELN! Sen en massa smärtlindrande salva också, haha, kände mig som en kärring.

Morfar skjutsade hem mig till pappa efter klockan 6,  fast då var jag redigt trött. :S Hade ite rört mig sådär mkt på 4 dar typ! haha S; Helt knäckt.
men åt middag hos fader iaf, sen skjuta han hem mig.

Kom hem, tog mer alvedon satte mig och vila/sov hihi :)

Sen så kom fredde till mig, som hade vart ute & festat lite (; Fast han kom hemtill mig ganska tidigt ^^, Oooh myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys  ;D;D ^
Ja ja :D Så somna vi efter 3 typ :)

Imorse låg vi och myste sönder tills kvart i 12 typ, för sen så var han tvungen att dra hem, för han ska på hockey ;)

Då åt jag fattiga riddare till frukost som min mamma gjort åt oss, fast vi hann inte äta  :P Så JAG åt upp som själv :D Hhaha tjockt :P

Och idag fyller min farmor år ^^, naaw
Så klockan 6 ska vi äta middag på akropoliis ^^,  Måste man va lite finklädd med (: Mensånt gillar vi ;)

Aja, better do some good.

Mår lite bättre idag ,men är inte helt på topp, så det blir inge festa för mig ikväll iaf ..Även fast helena kommer :( Aja


lateeeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback