Äntligen tid att vara sjuk.

Aa kanske låter det lite wierdo, men jag har faktiskt inte riktigt haft tid att vara sjuk :S Har mått sämst i över en vecka nu... Så blir väll hemma imorrn skulle jag tro, har inget speciellt i skolan som jag missar, och essä-skrivningen som jag inte gort i engelskan är inte förrän klockan 3. Och då kan jag ju för all del åka dit och bara skriva den, ska bli skänt att få det gjort.
Mamma tycker jag ska vara hemma torsdag också, och kanske skulle det vara bra..?
Orkar inte mer såhär nu ;S  buhu feberfrossa om vartannat, illamående och spränghuvudvärk.
Måste krya på mig lite  :P

Nu nyss så kom jag hem från älskling <3 Lisa fyllde år :) Så vi åt maaat ^^ fikade och umgicks med släkt&vänner ;D tihi ^^ Det är alltid mys. 
Han åker ju bort imorrn gullplutten.  :(
Nu skulle han på träning, så då gick jag hem :( lika bra det ^^ För jag är typ helt slut :P ska gå å hämta alvedon :P

Imorrn så blir jag väll då hemma som sagt ..
Men aja, you never know :P
 Kanke får nå ryck och tar mig till skolan ändå :P kan bli så :P


lateeeeeeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback