advents-minne <3

I söndags, då det  var första advent var allt mycket myys ^^
Först vaknade jag hos älsk, och det är alltid ika underbart<3
klev upp åt frukost.
Sen var jag visserligen tvungen att åka halv-ett bussen till pappa och räkna lite matte :P
Mendet gick bra det med , för det är alltid myys ^^
Vi fikade lite också & kolla tv :)

jag åkte halv 4 ? bussen till mormor för mama ringde och sa att det skulel vara adventsfika där :)
Så kom jag dit runt 4, då var det bar ajag, mormor & morfar ett bra tag innan resten av min familj kom, så mormor och jag satt å prata en massa och fikade på henens fika hona bakat så duktigt ^^
Ååh älska juletider <3
kolla på sdventljusstaken, drack julmust och grejjer.

Oh, sen när morfar var klar vid tv så satte mormor på en film åt henne och mig;
en officer & en getleman
Åååh vad fiiin den var <3<3 hade itne sett den föörr!
Så vi satt där och det var attans mysigt.
helt mörkt ute, stearinljus och en br afilm.
Jag kopplade av för en gångs skull!

Och sen när den var slut unt halv nio skjutsade mormor&morfar he mmig igen :)

Åh vilken mys söndag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback